Maxim

6. června 2018


Už je to skoro půl roku, co mi do života vstoupil nový muž. Na rozdíl od jeho tatínka, kterého jsem potkala jen tak náhodou a vůbec nečekala, že mi změní život, jsem se na chvíli, kdy mi Maxim vstoupí do života, připravovala několik měsíců a očekávala, že vše převrátí na ruby...




Život je nyní opravdu jiný, ale jako mnoho jiných maminek musím říct, že je dokonce krásnější. Upřímně si mateřství a čas strávený s Maximem užívám a uvědomuji si, že mám veliké štěstí, že se mi narodil pohodář milující společnost, kterého (alespoň zatím) skoro nic nerozhodí. Však je taky z půlky po mně a z půlky po tatínkovi a zatím se to ve všem potvrzuje 😊 O tom, jak to doma máme, co podnikáme, co vše se (ne)změnilo a jaký vlastně Maximek je, se určitě příště rozepíši podrobněji.



Prozatím alespoň tohle kraťučké přivítání Maximka na blogu ať je jasno, koho se další články budou týkat a kdo mi nyní ukazuje život ze zcela nové perspektivy…



Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS